AVAILABLE VACANCIES

Posted by Labels: at
In Manazel Construction Company for project located in (Jubail, Al Ahsa, Dammam, Jeddah) Only


1. PROJECT MANAGER

Min. 15 years experience required



2. CONSTRUCTION MANAGER

Min. 15 years experience required



3. ENVIRONMENTAL, SAFETY AND HEALTH MANAGER

Min. 8 years experience required



4. PLANNING / SCHEDULING ENGINEER (MANAGER)

Min. 12 years experience required



5. QUALITY CONTROL MANAGER

Min. 10 years experience required



6. PROCUREMENT MANAGER

Min. 10 years experience required



7. ENVIRONMENTAL, SAFETY & HEALTH (ES&H)
OFFICER

Min. 5 years experience required



8. SUPERINTENDENT – CIVIL / ARCHITECTURAL /
STRUCTURAL WORKS

Min. 10 years experience required



9. SUPERINTENDENT - ELECTRICAL

Min. 10 years experience required



10. SUPERINTENDENT – ARCHITECTURAL

Min. 10 years experience required



11. SUPERINTENDENT – MECHANICAL WORKS

Min. 10 years experience required



12. SUPERINTENDENT – ELECTRICAL

Min. 10 years experience required



13. FIELD ENGINEER – CIVIL

Min. 4/5 years experience required



14. FIELD ENGINEER – ARCHITECTURAL

Min. 8 years experience required



15. FIELD ENGINEER – STRUCTURAL

Min. 8 years experience required



16. FIELD ENGINEER – ROAD WORKS

Min. 8 years experience required



17. FIELD ENGINEER – ELECTRICAL

Min. 8 years experience required



18. FIELD ENGINEER – TELECOMMUNICATIONS

Min. 8 years experience required



19. FIELD ENGINEER – MECHANICAL (PLUMBING)

Min. 10 years experience required



20. FIELD ENGINEER – MECHANICAL (HVAC)

Min. 10 years experience required



21. FIELD ENGINEER – MECHANICAL (FIRE
PROTECTION)

Min. 10 years experience required



22. FIELD ENGINEER – SITE DEVELOPMENT /
UTILITIES

Min. 2 years experience required



23. QC ENGINEER – CIVIL

Min. 8 years experience required



24. QC ENGINEER – STRUCTURAL

Min. 8 years experience required



25. QC ENGINEER – ROAD

Min. 8 years experience required



26. QC ENGINEER – ELECTRICAL

Min. 8 years experience required



27. QC ENGINEER – TELECOMMUNICATIONS

Min. 8 years experience required



28. QC ENGINEER – MECHANICAL (PLUMBING)

Min. 8 years experience required



29. QC ENGINEER – MECHANICAL (HVAC)

Min. 8 years experience required



30. QC ENGINEER – MECHANICAL (FIRE PROTECTION)

Min. 8 years experience required



31. QUANTITY SURVEYOR / COST ESTIMATOR

Min. 8 years experience required



32. LEAD SURVEYOR

Min. 8 years experience required



33. ARCHITECTURAL ENGINEER

Min. 10 years experience required



34. PLANNING / SCHEDULLING ENGINEER

Min. 8 years experience required



35. SCAFOLDING SUPERVISOR

Min. 5 years experience required



36. INTERFACE COORDINATOR

Min. 15 years experience required



37. WARRANTY COORDINATOR

Min. 1 year experience required



38. LEED COMMISSIONING COORDINATOR

Min. 7/8 years experience required



39. DOCUMENT CONTROL SUPERVISOR

Min. 5 years experience required



40. SECRETARY

Min. 3 years experience required



41. ACCOUNTANT

Min. 3 years experience required



42. COMPUTER ENGINEER

Min. 5 years experience required



43. NETWORK ENGINEER

Min. 5 years experience required



44. DATA ENTRY

Min. 3 years experience required


CV’s are received on email:

Email: jazmzl2014@gmail.com  
Post a Comment

Back to Top